Tax som går fot

11:00  - 12:3011:00 - 12:30

1 tillfällen1 tillfällen

Rallylydnadsträning

Vi på Sundsvalls Brukshundklubb erbjuder träffar för Rallylydnadsträning.

Träna med andra

Detta är ett tillfälle för dig som är medlem i Svenska Brukshundklubben, oavsett lokalklubb, att träna Rallylydnad tillsammans med andra och utbyta kunskap med varandra.

Upplägg

Samling sker utanför röda stugan. Vi bygga gemensamt banor utifrån vad gruppen vill fokusera och träna på, efter banbygget tränar vi tillsammans. När vi är klara hjälps vi åt att plocka undan. Vi kommer att träna på planen längst ned mot vägen.

Medlemsförmån

Du som medlem i Sundsvalls Brukshundklubb eller i Sveriges Hungungdom har utöver dessa tider tillgång till förrådet med Rallylydnadsmaterialet dygnet runt.

Träffar

Datum: 12/5, 19/5, 26/5, 2/6, 9/6, 16/6
Tid: 11:00 - 12:30
Kostnad: Gratis
Plats: Sundsvalls brukshundklubb
Förkunskaper: Det är träning på eget ansvar (ej instruktörsledd) så måste du vet vad Rallylydnad är.

Övrig info: Skott och piska kommer att förekomma på klubbområdet, planen längst ned är därför bokad för Rallylydnadsträning.

Ingen föranmälan krävs

Vid frågor