SBK logotype grå

Revisionsberättelse och korrigeringar i VB 2023

för verksamhetsåret 2023

23 apr 202423 apr 2024

Revisionsberättelse för verksamhetsåret 2023 samt dokument med korrigeringar i verksamhetsberättelsen för 2023 finns nu publicerad här på hemsidan.

Inför den digitala kongressen 2024

Kongressen är Svenska Brukshundklubbens fullmäktigemöte vid vilket distrikt och rasklubbar deltar med delegater som representerar alla Brukshundklubbens medlemmar.

Kongresshandlingarna innehåller bland annat verksamhetsberättelse för 2023, inlämnade motioner, verksamhetsplan med fokusområden, förbundsstyrelsens förslag, revisionsberättelse och valberedningens förslag till förbundsstyrelse.

Kongresshandlingarna är nu kompletterade här på hemsidan med revisionsberättelsen för verksamhetsåret 2023 samt en korrigering gällande verksamhetsberättelsen för 2023.

Kongresshandlingarna finns att läsa här på hemsidan.