labrador som sover

Sundsvalls Brukshundklubb

26 nov 202326 nov 2023

Sundsvalls BrukshundklubbSundsvalls Brukshundklubb

Välkommen att hyra rum eller uppställningsplats hos oss på Sundsvalls Brukshundklubb.

Allmän information

• Betalningen skall vanligtvis ske fem dagar innan beräknad ankomst om inget annat överenskommet.
  • Alla rum har täcken och kuddar. Medtag eget sänglinne. Vid bokning av campingplats skall detta tas med själv.
  • Incheckning klockan 17:00 – Utcheckning klockan 16:00.
  • Rum och campingplats skall städas innan utflytt, utebliven städning debiteras köparen på en kostnad från 500 och uppåt.

Ideellt arbete

Vi arbetar ideellt och det kan därför ta olika lång tid innan vi hinner bekräfta din bokning, vi strävar såklart efter att svara så fort vi kan. Ha detta i beaktning. Bokningar nära inpå ankomstdatumet kan därför utebli.

Prislista

Rum: 200 kr/person/natt
Husvagn/husbil med el: 150 kr/natt
Husvagn/husbil utan el: 125 kr/natt

Barn under 12 år bor gratis

Betalning

Bankgiro: 264-3500
Swish: 123 100 78 55

Märk med Namn och märk betalningen med "boende"

Bokning- och avbokningspolicy

Vid bokning av våra planer, anläggning, rum och/eller campingplats godkänner du automatiskt vår bokning- och avbokningspolicy.

Bokningsansvarig
Camila Johansson