Händer och fötter

Funktionärsbokning

Sundsvalls Brukshundklubb

Klubbokning för funktionärer

Här har du som ska hålla i en aktivitet för klubbens räkning möjlighet att boka lokal och/eller plan.

Anledningen till att vi har denna sida är för att om du planerar en aktivitet och du måste ha tillgång till exempelvis röda stugan och/eller en specifik plan för att din aktivitet kräver yta, avstånd, enskildhet, vissa hinder eller något annat så ska du kunna boka detta för att vi inte av misstag hyr ut klubbområde till utomstående.

Vi som anordnar aktiviteter samsas ju självklart om klubbområdet, och är du flexibel med var du har din teori/praktik så behöver du självklart inte boka något område.

Guide för bokning

1. Välj först vad du vill boka.
  2. Välj de datumet och tid som bokningen gäller. Tänk på att du kan inte välja flera datum och tider under samma bokning. Du kan bara boka en lokal eller plan i taget.
  3. Fyll i dina uppgifter som efterfrågas.
  4. Du betalar självklart ingen hyra.

Röda utbildningsrummet

Detta har samma bokningssystem som för våra medlemmar, därför är det bara tillgänglig för 60 minuters bokning.

Övrig anläggning

Detta bokningssystem bokas bara av våra funktionärer, därför är det satt som standard på 3-timmars bokning.

Bokningsansvarig
Camila Johansson