Malinoisen Kicka i träningsrummet på Danderyd-Täby Brukshundklubb (DTBK)
SBK Logga Danderyd-Täby BK

SBK Stockholmsdistrikt

Om specialsöksrummet

Danderyd-Täby Brukshundklubb

10 sep 202310 sep 2023

Danderyd-Täby BrukshundklubbDanderyd-Täby Brukshundklubb

På klubben finns ett rum anpassat för specialsöksträning som du som medlem och dina träningskamrater kan nyttja för träning av röd kong.

Specialsöksrummet är 15 kvadratmeter och inrett med ihåliga tegelstenar och diverse inredning utifrån olika teman. Här får du träna sök efter röd kong i egen behållare. För att rummet ska ge bra förutsättningar för inlärning och träning är det jätteviktigt att alla följer de regler som finns för träning i rummet.

LÄNK: Regler för specialsöksrummet

Facebookgruppen DTBKs specialsöksrum

Specialsöksrummet har en facebookgrupp, där du kan efterlysa träningssällskap, dela tips och råd m.m. med andra intresserade. För att vara med i facebookgruppen behöver du vara medlem i DTBK.

LÄNK: Facebookgruppen DTBKs specialsöksrum

Bokning

Du bokar rummet via vårt bokningssystem. Varje medlem är tillåten att boka max två timmar i följd, max två tillfällen i veckan samt max två veckor framåt i tiden.

Du kan inte själv om-/eller avboka din tid. Om du inte kommer använda tiden du bokat så lägg ut det i facebookgruppen DTBKs Specialsöksrum så kan någon annan ta tiden.

Om du inte kommer till din bokning inom 20 min från starttiden så har du ej längre rätt till tiden du bokat.

LÄNK: Bokningssystemet för specialsöksrummet

Om du inte ser kalendern för bokning av specialsöksrummet, klicka på "byt kalender" och välj "boka specialsöksrummet".

Tillträde till rummet

För att kunna boka rummet krävs det att du är medlem i DTBK och har nyckel till klubbstugan eller ser till att någon kan låsa upp och låsa efter dig.

LÄNK: Ansök om nyckel till stugan

Dörren in till rummet har ett hänglås med kod. Koden får du genom att maila specialsok@dtbk.se

Kom ihåg att ange ditt medlemsnummer när du ansöker om tillgång till koden!

Icke medlem

Vi ser såklart helst att alla som tränar på klubben, framförallt om det sker regelbundet, är medlemmar. Du som är medlem får dock bjuda med dig gäster till specialsöksrummet mot en mindre avgift. Du som medlem ansvarar för att informera dina träningskamrater om rummets regler och att de betalar avgiften för sin träning.

Kostnad

Specialsökrummet är gratis för medlemmar. Icke medlemmar får träna tillsammans med medlem till en avgift av 50 kronor i timmen. Betalas via Swish 123 354 71 06.

Kontakta specialsök

Specialsök