Malinoisen Kicka i träningsrummet på Danderyd-Täby Brukshundklubb (DTBK)
SBK Logga Danderyd-Täby BK

SBK Stockholmsdistrikt

Regler för specialsöksrummet

Danderyd-Täby Brukshundklubb

10 sep 202310 sep 2023

Danderyd-Täby BrukshundklubbDanderyd-Täby Brukshundklubb

Det är jätteviktigt att alla som nyttjar specialsöksrummet följer de regler som finns uppsatta för rummet, så rummet kan ge bästa möjliga förutsättningar för inlärning och träning.

• Endast RÖD KONG får användas som doftetikett i rummet.
  • Behållare måste alltid användas oavsett om du gömmer i väggen eller i rummet. Behållare kan förslagsvis vara sugrör, magnetburkar, vialer etc.
  • Ta med egna behållare.
  • Lägg använda stenar i hyllan, så kan de vittras av lite innan de används på nytt.
  • Kurser har alltid förtur.
  • Varje medlem är tillåten att boka max 2 h i följd, max 2 tillfällen i veckan samt max 2 veckor framåt i tiden.
  • Om du inte kommer till din bokning inom 20 min från starttiden så har du ej längre rätt till tiden du bokat.
  • Specialsökrummet är gratis för medlemmar.
  • Icke medlemmar får träna tillsammans med medlem till en avgift av 50 kronor i timmen. Betalas via Swish 123 354 71 06.
  • Som medlem ansvarar man för att ens medföljande gäster följer dessa regler och betalar sin avgift vid användande av rummet.
  • Dörren har ett hänglås med kod. Koden får du efter ansökan: specialsok@dtbk.se. Kom ihåg att ange ditt medlemsnummer vid ansökan!
  • Vänligen respektera skogränsen och torka hundens tassar innan ni går in i rummet.
  • Alla städar efter sig, städmaterial finns i städskrubben vid toaletterna.

Kontakta specialsök

Specialsök