Malinoisen Kicka i träningsrummet på Danderyd-Täby Brukshundklubb (DTBK)
SBK Logga Danderyd-Täby BK

SBK Stockholmsdistrikt

Regler träningsrummet

Danderyd-Täby Brukshundklubb

10 sep 202310 sep 2023

Danderyd-Täby BrukshundklubbDanderyd-Täby Brukshundklubb

Genom att följa reglerna för träningsrummet främjar vi att rummet är till glädje för alla som vill använda det!

För att använda rummet måste du vara medlem i DTBK samt följa de regler som finns för rummet.

• Respektera skogränsen och använd rena inneskor e.dyl.
  • Vattna inte hunden i träningsrummet ifall mattan blir blöt.
  • Löptik måste ha tikskydd.
  • Lämna det som du vill hitta det – städa och plocka undan efter dig. Städmaterial finns i städskrubben vid toaletterna.
  • Att använda rummet kostar 50kr/bokning eller 500kr för hela året. Swisha betalningen till 123 354 71 06.
  • Varje medlem är tillåten att boka max 2 h i följd, max 2 tillfällen i veckan samt max 2 veckor framåt i tiden.
  • Du måste ha nyckel till klubbstugan eller se till att någon kan låsa upp och låsa efter dig.
  • Dörren har ett hänglås med kod. Maila till styrelsen@dtbk.se och ansök om koden till låset. Kom ihåg att ange ditt medlemsnummer i mailet!
  • Om du inte kommer till din bokning inom 20 minuter från starttiden så har du ej längre rätt till tiden du bokat.

Kontakta styrelsen

Styrelsen