Tre stycken strävhåriga holländska herdehundar sitter bredvid varann med blå t-shirts med DTBK-loggor på
SBK Logga Danderyd-Täby BK

SBK Stockholmsdistrikt

Hyra klubben

Danderyd-Täby Brukshundklubb

14 nov 202314 nov 2023

Danderyd-Täby BrukshundklubbDanderyd-Täby Brukshundklubb

Då ingen annan verksamhet pågår på klubben kan stugan och planer/marker hyras, helt eller delvis.

Klubben består av ett klubbhus med parkering, två appellplaner och en liten del skogsmark. I klubbstugan har vi samlingssal, ett mötesrum, ett träningsrum, ett specialsöksrum, kansli, toaletter och kök. Bokningsförfrågan bör ske i god tid och varje bokning måste bekräftas.

Allmän information

Andra föreningar och företag kan vid förfrågan hyra klubbstuga eller appellplaner om det är ledigt. SBKs/DTBKs försäkring gäller inte för dessa aktiviteter eller deltagare. Kostnad för dessa aktiviteter beslutas av styrelsen för varje enskild bokningsförfrågan.

Kurs eller klubbaktivitet har alltid företräde till appellplaner och klubbstuga.

Regler och riktlinjer för husvagn/husbil

All vistelse skall bokas i förväg och man ska erhållit bekräftelse på bokningen innan man kan nyttja ställplatsen. Plats erhålls efter anvisning.

Avgiften ska vara betald senast 5 dagar före vistelsen. Vi sen bokning ska avgiften betalas så snart som möjligt.

Undantag från avgifterna beslutas av styrelsen i enskilda fall. Vid klubbaktiviteter, t.ex. tävlingar, fixardagar eller läger, ska alltid bokning göras.

Klubben kan besluta att ta ut andra avgifter i samband med tävlingar eller andra DTBK arrangemang. Avgifterna skall dock framgå av inbjudan.

Benämningen ställplats avser att man har för avsikt att vistas i husvagnen/husbilen under tiden av tiden den är uppställd den tiden som är bokad. Annars räknas det som förvaring av husvagn/husbil vilket inte är tillåtet inom DTBKs område.

All uppställning skall ske i enlighet med anvisningar samt gällande riktlinjer från DTBK. Man kan bli ombedd att flytta sin husvagn/husbil om reglerna inte följs. Snabb och säker utrymning från området måste kunna ske vid behov.

Vi önskar er en trevlig vistelse hos oss!

Bokningsförfrågan

Du skickar en bokningsförfrågan genom att fylla i formuläret.

Prislista

Medlem i DTBK

Övriga

Ställplats

En husvagn/husbil 100 kr/dygn 150 kr/dygn
El 50 kr/dygn 50 kr/dygn

Klubbstuga

(inkl. tillgång till toaletter)

Allrum och kök 500 kr/dygn 1000 kr/dygn
Specialsöksrum 250 kr/dygn 500 kr/dygn
Träningsrum 250 kr/dygn 500 kr/dygn
Mötesrum (8-10 platser) 100 kr/dygn 200 kr/dygn
Hela klubbstugan 1000 kr/dygn 2000 kr/dygn

Appellplaner

Appellplan 1 (vänster) 500 kr/dygn 1000 kr/dygn
Appellplan 2 (höger) 500 kr/dygn 1000 kr/dygn

Betalning

Betalning sker till:

• Bankgiro 5336-7215

• Swish 123 354 71 06

Märk betalningen med "hyra", ditt namn och datum för bokningen.

När din bokning är bekräftad får du information om nyckel samt ytterligare information ifall det avses övernattas i klubbstugan.

Vi fakturerar enbart företag.

Bokningsförfrågan
Bokningsförfrågan om att hyra klubben