Glada grillare i blå t-shirts med tryck #dtbkdogs jobbar som funktionärer på DTBK.
SBK Logga Danderyd-Täby BK

SBK Stockholmsdistrikt

Tävlingsfunktionär

Danderyd-Täby Brukshundklubb

29 jan 202429 jan 2024

Danderyd-Täby BrukshundklubbDanderyd-Täby Brukshundklubb

Bli en del av vårt härliga gäng som arrangerar tävlingar på klubben.

Att vara tävlingsfunktionär är ett perfekt tillfälle att lära sig mer om olika tävlingsformer och få inspiration till sin egen hundträning. Det finns uppgifter till alla, nybörjare som erfarna, och vi välkomnar alltid nya funktionärer. Du kan även vidareutbilda dig till t.ex. tävlingsledare, tävlingssekreterare och domare. Ta kontakt med tävlingssektorn så hjälper vi dig vidare!

Kontakta tävlingssektorn

Tävlingssektorn sköter om allt som har med bruks- och lydnadstävling att göra. Det innebär bland annat att arrangera tävlingar och bruksprov. Man är också ansvarig för att coacha klubbens tävlande ekipage.

Kontakta tävlingssektorn
Ansvarig för tävlingsverksamheten