Bild som visar en gammaldags hotellnyckel.

In- och utcheckning

01 jul 202401 jul 2024

Bra att veta inför boende på Radisson Blu Arlandia Hotel vid kongressen 2025.

Incheckning

Incheckning med tillgång till hotellrummet sker från kl. 15:00. För hundrum se separat information.

Hundrum

Alternativ incheckning för hundrum

För dig som har bokat hundrum går det bra att checka in från kl. 09:00, se information om hundrum.

Utcheckning

Utcheckning från hotellrummet sker senast kl. 12:00. Ev. kostnader uppsatta på rummet betalas vid utcheckning!

För dig som har bokat hundrum går det bra att checka ut fram till kl. 15:30 på söndagen, se information om hundrum.

Bagagerum

Då in- och utcheckning för rummen sker kl. 15:00 respektive kl. 12:00 finns det ett bagagerum på entréplan i vilket bagage kan förvaras. Det är bara att säga till i receptionen vid utcheckningen.

OBS! Tänk på att hålla framkomligheten fri och att ni inte begränsar brandsäkerheten genom att ställa bagage olämpligt i konferenssalarna.

Förbundet ansvarar inte för inlämnade kläder/väskor/annat i garderoben.