Bild på en skylt som visar en nödutgångsskylt i taket på en korridor.

Teknik och säkerhet

01 jul 202401 jul 2024

Samlad information om teknik och säkerhet under kongressen.

Säkerhetsgenomgång

Innan förhandlingarna påbörjas genomför hotellet en säkerhetsgenomgång.

Samlingsplats

Vid behov samlas vi alla på den samlingsplats som hotellet har på personalparkeringen på baksidan av hotellet. Konferenspersonal har en säkerhetsgenomgångvid innan förhandlingarna börjar.

Framkomlighet

OBS! Tänk på att hålla framkomligheten i lokalerna fri och att ni inte påverkar brandsäkerheten genom att ställa bagage olämpligt i konferenslokalerna.

Kommunikation i talarstol

Med anledning av att förhandlingarna spelas in och för att respektera alla deltagares möjlighet att höra alla inlägg, görs presentationer samt inlägg i diskussion och debatt genom talarstolens mikrofon.

Ljud- och bildupptagning

Ljud- och bildupptagning/streaming, fotografering samt inspelning som komplement till vårt kongressprotokoll, förekommer under kongressen och kan komma att publiceras i Svenska Brukshundklubbens kommunikationskanaler.

#

Besök och/eller #-tagga oss gärna på sociala medier och använd gärna följande: #sbkkongress #sbkkongress2025 #kongress2025 #kongress #sbk #brukshundklubben #svenskabrukshundklubben.

Wi-fi

Kostnadsfritt trådlöst internet är tillgängligt på hotellet.