Bild på Tävlingsböcker

Beställ tävlingsbok

03 jan 202403 jan 2024

SBK:s tävlingsbok används vid tävlande i IGP, Mondioring, IPO Nordic style (IPO NS) och i lydnadens internationella klass 3.

Beställ tävlingsbok här

OBS! Var noga då du skriver hundens namn* och registrerings-/TAVLIC-nummer - då det är detta som kommer att skrivas på boken och registreras centralt!

Felaktigt ifyllt namn eller registrerings-/TAVLIC-nummer gör att boken inte kommer att levereras!

* Hundens namn ska skrivas så som namnet är registrerat i SKK Hunddata!

Länk till SKK Hunddata där ni kan kolla hur er hunds namn är skrivet. Klicka in på Sök hundar, skriv in hundens registreringsnummer där det står "Regnr (ange inga andra fält om denna fylles)": klicka på sök. Då kommer hundens namn fram och det är så ni ska skriva hundens namn i nedan beställning.

1. Beställ tävlingsboken via formuläret nedan.
    OBS! Om du tappat bort din tidigare utfärdade tävlingsbok, så måste du ange detta i nedan beställning, då ska du nämligen ha samma bok-nummer då en dubblett av tävlingsboken utfärdas.

2. Betala totala summan till Swish-nummer: 123-013 81 72
    Märk betalningen med "Tävlingsbok" och namnet på den person som ska ha boken.

3. Totala summan måste vara inbetald till oss innan vi skickar ut boken/böckerna.

I totala summan ingår bokens pris, porto och expeditionsavgift.

Betalningen ska ske via swish!

Från och med 1 januari 2024 höjdes priset eftersom portot har höjts, se de nya priserna nedan:

Antal böcker i samma försändelse:

Totala summan att betala:
1 bok 84,50 kr
2 böcker 139 kr
3 böcker 188,50 kr
4 böcker 223 kr

Rasklubbarnas tävlingsbok

SBK:s rasklubbars redan framtagna tävlingsböcker får dock användas under förutsättning att de registerförs, så att bok med specifikt serienummer kan härledas till en specifik hund, rasklubbarnas egna register ska sändas till SBK:s kansli en gång per år. Rasklubbarna föreslås att använda rasklubbens förkortning före löpnummersiffran så att register kan särskiljas.