Hundar som leker
SBK Skaraborg logotyp

Svenska Brukshundklubben

SBK Skaraborgs Distrikt

Välkommen till vår hemsida!

Skaraborgsdistriktet är ett av Svenska Brukshundklubbens 18 distrikt och består av 17 lokalklubbar i Västra Götaland och Jönköpings län.

Våra klubbar varierar i storlek och har mellan 50-300 medlemmar, tillsammans har klubbarna cirka 3000 medlemmar. Hitta din lokalklubb och bli medlem idag för ett roligare hundägande tillsammans med likasinnade. Är du nyfiken på vad som händer på de olika klubbarna i Skaraborgsdistriktet? Under "Våra lokalklubbar" nedan kan du söka fram alla klubbar som ingår i vårt distrikt och få information om vad som händer på respektive klubb!

Samlad dokumentation, Klicka Här!
Aktuell information i rådande SBK central situation
Samlad dokumentation fortsättning
Klicka Här!

Vill du ha in något på hemsidan?

Chiuaua som står på två ben

Om du vill ha in något på hemsidan, som t.ex. en nyhet, information eller ändra/lägga till något, kan du ta kontakt med distriktets webmaster. Kontaktuppgifter hittar du här.

SBK Kalendern

Nyfiken på vilka klubbar du har i din närhet?
Hitta din klubb

Våra samarbetspartners