OBS INSTÄLLT Vandring till Sandvattnet

På grund av värmen ställer vi in morgondagens vandring. Vi återkommer med nytt datum.

Övrigt

Vandring till Sandvattnet

Två hundar på en strand.

Foto: Denise Nilsson.

OBS INSTÄLLT
Strömstads Brukshundklubb bjuder in till en vandring till Sandvattnet, en högt och vackert belägen liten sjö med kristallklart vatten. Här finns det ett vindskydd med sittplatser. Vi äter egen medhavd gofika och klubben bjuder på kok-kaffe. Ta med egen kopp!
Det finns gott om sittplatser och träd att binda upp hundarna i under rasten. Släta klippor inbjuder till bad för den som vill. Sedan vandrar vi samma väg tillbaka till parkeringen.
Terrängen är lätt att vandra och tar tar cirka en timme enkel väg. Vi räknar med en timmes lunch men det beror på väder och vind. Vi avslutar vid parkeringen cirka kl. 14:00.
Hundarna ska vara kopplade under vandringen.
Välkomna! önskar Anna Fronth och Lena Sand, instruktörer i Strömstads Brukshundklubb.
När: Lördag den 1 juni kl 11.00 - 14:00.
Turen börjar och slutar vid parkeringen utanför Krokstrands kyrka.