Welsh corgi pembroke som gör "high five"

18 aug 202318 aug 2023

Här hittar du praktisk information så som datum och tider med mera.

8-10 september 2023

Samling kl 18.00 på fredagen och avslutning cirka kl 16:00 på söndagen.

Vilsta Sporthotell
Vasavägen 80
633 58 Eskilstuna

Arrangörer

Svenska Brukshundklubben (SBK) & Sveriges Hundungdom (SHU)

Upplägg

Varje person kommer att träna ”sin” valda gren under träningspassen och alla kommer att lyssna på information om patrullhundar, hur de arbetar och även prova på några övningar med sin egen hund.
Lägret läggs upp individuellt utifrån ekipagens förutsättningar. Alla hundraser och blandraser är välkomna!
I avgiften för dig som är över 26 år ingår boende i enkelrum på hotellet två nätter, mat från fredag kväll till söndag eftermiddag och instruktörsledd hundträning.

Om hotellet

På Vilsta Sporthotell bor du mitt i ett av Eskilstunas naturreservat med naturen in på knuten och bara 2 km till centrum.
Alla rum och stugor har eget badrum.

Våra standardrum är cirka 16 m2 stora. De har fönster som vetter mot parkeringen, stugbyn eller skogen.
Våra rum och stugor är utrustade med gratis wifi, platt-tv med ett brett kanalutbud, hårfön och din bil parkerar du på vår fria parkering alldeles utanför hotellet.
Naturligtvis finns det kaffepulver och te så du kan göra ditt eget kaffe närhelst på dygnet.
Varje morgon serverar vi en god och trevlig frukostbuffé Best Breakfast med ett hållbart/kravmärkt utbud. Där vi även presenterar ett utbud från våra lokala leverantörer.