Malinoisen Kicka i träningsrummet på Danderyd-Täby Brukshundklubb (DTBK)
SBK Logga Danderyd-Täby BK

SBK Stockholmsdistrikt

Om träningsrummet

Danderyd-Täby Brukshundklubb

10 sep 202310 sep 2023

Danderyd-Täby BrukshundklubbDanderyd-Täby Brukshundklubb

Inne i klubbstugan finns ett rum med matta och speglar som du kan använda för träning av din hund inomhus.

Träningsrummet är 12 x 4 kvadratmeter och utrustat med matta och speglar.

För allas trevnad är det viktigt att du som använder rummet följer de regler som finns uppsatta för rummet.

LÄNK: Regler för träningsrummet

Bokning

Du bokar rummet via vårt bokningssystem. Varje medlem är tillåten att boka max två timmar i följd, max två tillfällen i veckan samt max två veckor framåt i tiden.

Du kan inte själv om-/eller avboka din tid. Om du inte kommer använda tiden du bokat så lägg ut det i facebookgruppen DTBKs Anslagstavla så kan någon annan ta tiden.

LÄNK: Facebookgruppen DTBKs Anslagstavla

Om du inte kommer till din bokning inom 20 min från starttiden så har du ej längre rätt till tiden du bokat.

LÄNK: Bokningssystemet för träningsrummet

Om du inte ser kalendern för bokning av träningsrummet, klicka på "byt" eller "byt kalender" och välj "boka träningsrummet".

Tillträde till rummet

För att kunna boka rummet krävs det att du är medlem i DTBK och har nyckel till klubbstugan eller ser till att någon kan låsa upp och låsa efter dig.

LÄNK: Ansök om nyckel till stugan

Dörren in till rummet har ett hänglås med kod. Koden får du genom att maila styrelsen@dtbk.se

Kom ihåg att ange ditt medlemsnummer när du ansöker om tillgång till koden!

Kostnad

Att boka rummet kostar 50 kr per bokning eller 500 kr för ett helt år. Betalas via Swish 123 354 71 06 och märk betalningen "träningsrummet".

Kontakta styrelsen

Kontakta styrelsen för att ansöka om koden till rummet.

Kontakta styrelsen