Bild med en röd nål på en karta i färg.

Hotell och vägbeskrivning

Brukshundklubbens kongress 2024

26 mar 202426 mar 2024

Information om hotellet vid vilket kongressen 2024 genomförs.

Radisson Blu Arlandia Hotel

Kongressen 2024 genomförs den 25 - 26 maj på Radisson Blu Arlandia Hotel, Arlanda.

Hotellets adress: Karbinvägen 3, 190 60 Stockholm-Arlanda
Hemsida: Radisson Blu Arlandia Hotel

Tider: Frukost serveras 04:30-10:00.

OBS! Hotellet är kontantfritt.

Vägbeskrivning

Resenärer som anländer till Arlanda kommer enkelt från flygplatsen till Radisson Blu Arlandia Hotell på ett par minuter med kostnadsfri transferbuss (P2 Beta) som avgår från alla terminaler på Arlanda flygplats. Från Arlanda går lokala och regionala bussar och tåg. Arlanda Express transporterar dig bekvämt direkt till och från Stockholms centralstation.

För vägbeskrivning se hotellets hemsida här.

Parkering sker i anslutning till hotellet.

De deltagare som förbundet bekostar meddelar vid ankomst registreringsnummer och bockar av sig på lista i konferensreceptionen. Kostnaden går på faktura och ska därför inte betalas på plats.

Övriga deltagare betalar med fördel parkeringen i samband med ankomst i receptionen, detta för att ta del av att det fördelaktiga pris som Svenska Brukshundklubben har avtalat med hotellet.

Restaurang

Restaurangen "The Gate" ligger på entréplan. Här intas frukost, lunch och middag.

I "Värdshuset" på entréplan intas fika.

Konferenslokal

Kongressen samt utdelningsceremoni genomförs i konferenslokalen "Vintergatan". Nedan finns planskiss över hotellets entréplan.

Promenadstråk

sidan gällande hundrum finns en karta över promenadstråk runt Halmsjön.