Bild som visar middagsdukning vid runt bord.

Kongressmiddag

26 mar 202426 mar 2024

På lördagskvällen samlas vi för middag, trevlig samvaro och uppvaktning av förtjänstfulla personer.

Tid och plats

Kl. 19:00 samlas vi i lokalen Vintergatan för att hylla mottagare av Svenska Brukshundklubbens förtjänstmedalj samt Agriastipendiet.

Därefter går vi till bords i restaurangen The Gate för att börja middagen ca. kl. 19:30. Baren är öppen till 00:00.

Klädkod

Klädkod för kongressmiddagen är valfri men uppklädd.

Toastmaster

Vid kongressmiddagen kommer XXXXX att vara toastmaster.

Vill du hålla tal under middagen ta gärna kontakt med XXXXX. Det går bra att ta kontakt med XXXXXX på plats för ev. tal mm vid kongressmiddagen.

Huvudrätt

Information kommer.

Efterrätt

Information kommer.

Dryck

Som dryck till kongressmiddagen serveras alkoholfritt, mineralvatten och lättöl. Önskas alkoholhaltiga drycker inhandlas dessa på egen bekostnad. Under dagen säljs drinkbiljetter för husets vin/öl i baren, receptionen och konferensdesken. Köp gärna dessa under lördagen.

Bar

Efter kongressmiddagen finns möjlighet att beställa dryck och drinkar i baren på entréplan.

Kom ihåg att hotellet är kontantfritt.

Baren stänger kl. 00:00.

Ungefärligt program