Bild som visar konferensbord

Anmälan till digital kongress

29 apr 202429 apr 2024

Svenska Brukshundklubbens distrikt och rasklubbar utser delegater (representanter) till kongressen. Kallelse skickas ut till distrikt och rasklubbar. Efter inbjudan deltar även hedersledamöter och andra inbjudna gäster vid förhandlingarna.

Anmälan till digital kongress 2024

Distrikt och rasklubbar

Ny anmälan av delegater efter kallelse nr 2

Med anledning av att förutsättningarna ändrats och kongressen genomförs i digital form behöver distrikt och rasklubbar anmäla kongressdelegater i ett, för de digitala förhandlingarna, nyskapat anmälningsformulär. Vi ber om ursäkt för det merarbete som detta förorsakar. Sista anmälningsdag korrigeras, i enlighet med Svenska Kennelklubbens riktlinjer, till den 18 maj. För att kongresshandlingarna ska kunna skickas ut i god tid ombeds distrikt och rasklubbar dock att inkomma med sina anmälningar så snart som möjligt.

Anmälan av ersättare

Nyhet: I samband med att distrikt och rasklubbar ska anmäla delegater behöver även av styrelsen beslutade ersättare anmälas. Dessa träder in om anmälda delegater får förhinder att delta. Anmälan av ersättare möjliggör snabba och korrekta korrigeringar i de digitala systemen vid den digitala kongressen.

Gäster och övriga deltagare

Gäster och övriga deltagare hälsas varmt välkomna i enlighet med inbjudningar som skickas ut från förbundskansliet.

Sista anmälningsdag

Delegater: 18 maj
Gäster och övriga deltagare: 18 maj

För kongressplanering och för att kongresshandlingarna ska kunna skickas ut i god tid ombeds gäster inkomma med sina anmälningar så snart som möjligt.

Ändringar

Alla ändringar ska meddelas via förbundskansliet via kontaktuppgifter nedan.

Konferens
Förbundskansliet
Konferens

Anmälan - delegater och övriga deltagare

Nedan anmäler sig delegater som representerar distrikt och rasklubbar samt inbjudna deltagare som ska delta på kongressen.