Kansli medlem

28 aug 202328 aug 2023

Medlemsavdelningen på Svenska Brukshundklubbens förbundskansli kan hjälpa till kring avier för medlemsavgift, utebliven medlemstidning, hantering av Membersite med mera.

Frågor om ditt medlemskap

På Min profil i Membersite kan du själv ändra dina kontaktuppgifter, betala din medlemsavgift, se dina medlemskap och eventuella uppdrag.

Information om hur du blir medlem hittar du här.

Ingen avi?

Mejla oss ditt medlemsnummer eller personnummer och uppgift om vilket medlemskap du saknar avi för. Observera att nu under övergången mellan medlemssystemen tar det lite tid innan du som anmält dig via formuläret på sidan Bli medlem får en avi. Mer information om betalning av medlemskap.

Avsluta medlemskap

Medlemskapet avslutas automatiskt om du inte betalar. Vi har inga krav på medlemskap och utebliven inbetalning skickas inte till inkasso.

Fått en påminnelse?

Har du fått en påminnelse men vill avsluta ditt medlemskap kan du bortse från påminnelsen så avslutas medlemskapet automatiskt. Du får inget kravbrev på medlemsavgiften.

Kontakt med medlemsavdelningen

Ha alltid ditt medlemsnummer eller personnummer tillgängligt i din kontakt med medlemsavdelningen.
Innan du kontaktar medlemsavdelningen ber vi dig att först gå igenom informationen om det nya medlemssystemet.

Telefon

Vi ber dig att i första hand mejla oss. Vill du hellre ringa når du oss på 08-505 875 00. Telefontid helgfria vardagar mellan kl. 10:00-12:00.

E-post

Mejla oss om du har frågor om ditt medlemskap som du inte hittar svar på via informationen på hemsidan eller med hjälp av klubbens medlemsansvariga.
Har du inte fått tidningen Brukshunden? Skicka ett mejl med din medlemsnummer eller personnummer så kan vi hjälpa dig.

Förbundskansli
Medlemsfrågor